Selamat Tahun Baharu 2020

Tuesday, August 19, 2008

Ada apa-apa ke?...

Di masa saya buat posting ni, perasaan masih lagi terbawak di malam final badminton perseorangan...bangga walaupun tewas...

Hari ini saya bangun agak lewat selepas kerja tengah malam...bila bangun je, tengok Info Sukan, ada satu berita yang mencuit saya...

Iaitu pengumuman rashid Sidek sebagai ketua jurulatih BAM yang baru...hmmmmm...final malam, tapi dalam gambar tu, memang jelas PC dibuat diwaktu makan tengah hari atau minum petang...

Maknanya dibuat sebelum perlawanan Lin Dan - Lee Chong Wei...

Saya heran, nape perlu tergesa-gesa membuat pengumuman?...Nape tak tunggu hingga habis, balik Malaysia n pastu buatlah apa nak buat pun...

Cepat jugak BAM buat post-mortem...logiknya, tunggulah sampai habis final...

Ramai tahu, kontrak Yap Kim Hock tamat sebaik Sukan Olimpik berakhir....walaupun saya kurang gemar dgn Kim Hock, tapi tak boleh ke tunggu skit je masa lagi...Dah la announcement di tempat sempit...

Anyway, buat Rashid, saya doakan segala-galanya...bermula dengan kesejahteraan melatih pemain negara untuk Piala Thomas, Kejohanan Dunia dan Sukan Olimpik 2012...

Yelah BAM ni bukan mudah untuk diagak...bila dah ok...ada pulak yg bikin ribut...bila ribut...cepat pulak settlenya...

Selain itu saya harap Rashid dapat perbetulkan beberapa "foul" dlm team khususnya yang membabitkan pemilihan pemain...sebab mcm2 saya dengar sejak 3 tahun lepas hingga sekarang...

Good Luck....

Catatan Epain: Macam mana agaknya...adik ketua jurulatih, abang jurulatih perseorangan?....

No comments: