Monday, January 20, 2014

Macam-macam

Rasanya tahun 2014 baru 20 hari tetapi dalam masa 20 hari ni, bermacam cerita dah sukan Malaysia cipta.. Bila nak habis ni?... Salah satunya, politik...satu topik yang tak pernah habis dan takkan habis.... Dulu Epain cukup suka untuk menggunakan perkataan "pupus" kepada olahraga dan nampaknya badminton bakal dimangsakan... Betul, boleh berbangga dengan kejayaan bergu tetapi itu je ke?...Chong Wei bakal gantjng raket mungkin sebab selepas menimang cahaya mata... Kalau betul Disember Chong Wei bersara, nampaknya emas Olimpik Rio semacam jauh panggang dari api... Apapun, kita tengok je.... Menariknya, Liga Super baru sahaja bermula dan bermacam keputusan dicipta serta berbagai cerita luar padang...cumanya cerita luar padang skrip tetap sama tetapi pelakon je berbeza... Kesimpulannya, cerita sukan Malaysia ni takde yang baru sebaliknya diperbaharui... Catatan Epain: Recon

No comments: