Selamat Tahun Baharu 2020

Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya daripada Epain...

Pada masa saya membuat posting ini, saya sebenarnya menunggu masa untuk "punch-out" sebelum pulang ke rumah...

Hari ini merupakan hari terakhir bertugas memandangkan Hari Jumaat saya bercuti...

Jadi dikesempatan ini, saya sekeluarga mengucapkan Selamat hari Raya Aidilfitri, semoga hari lebaran ini akan terus menceriakan kita walau dimana kita beraya...

Kalau ada yang terasa dengan posting saya, mintak maaf lah jugak ye...tiada niat untuk menjatuhkan maruah sesiapa, cuma sekadar berkongsi rasa...

Buat yang pulang ke kampung menggunakan kenderaan sendiri, berhati-hatilah di jalan raya..begitu juga buat yang pulang dengan kenderaan awam, berhati-hatilah dengan penyeluk saku....

Apapun, buat atlet jangan lupa...lemang dan ketupat disamping rendang dan kuih raya sememangnya sedap lagi lazat..tetapi jangan lupa pemakanan harus dijaga....yang bukan atlet pun kena jaga makan jugak...jangan sampai orang jaga anda sudahlah ye...

Akhir kata, sekali lagi diucapkan Selamat hari Raya, maafkan saya dari pangkal rambut hingga hujung kaki...(kalau saya berhutang, kira settle, kalau anda berhutang kasi setlle)....

Catatan Epain: Balik kampung orang rumah buat tahun hatrick...

No comments: