Selamat Tahun Baharu 2020

Sunday, February 7, 2010

Fahamlah saya...

Posting sebelum ini saya memberi sedikit komen mengenai pembatalan majlis pecah tanah pembinaan velodrom di Dungun...

Agak kecewa dengan perkembangan tersebut tetapi sy tidak boleh komen panjang memandangkan saya tidak berada di sana...

Tetapi terima kasih kepada Yohteh yang membuat link ini mengenai cerita di Dungun...Baca sini

Saya tak nak komen lebih panjang, biarlah cerita tersebut diselesaikan oleh semua bijak pandai...

Apapun, dengarnya, pembinaan tersebut tetap dijalankan cuma berlainan lokasi berbanding cadangan asal...

Bagi saya, walau dimana pun ia dibina, selagi ia di Terengganu dan mampu memajukan sukan dan dapat memenuhi hasrat negara, tiada salahnya dan buat penduduk pula gunakanlah ia sebaik mungkin...

Kepada pemimpin khususnya pemimpin sukan pula, pastikan projek tersebut benar2 memberi manfaat kepada semua (bukan kepada segelintir rakyat sahaja)...dan paling penting jangan biarkan ia menjadi "Satu lagi Projek Gajah Putih"...

Catatan Epain: Bayangkan Piala Dunia UCI dilangsungkan di Dungun?...pastinya Chris Hoy antara yang bakal menikmati keropok Terengganu...

2 comments:

yohteh said...

...sama-sama...

epain said...

apa2 info yg menarik, leh kongsi...