Selamat Tahun Baharu 2020

Thursday, August 14, 2008

"Untuk saya"...untuk kita




"Untuk saya....untuk saya...saya mahu menang"...

Kalau interview Lee Chong wei, antara frasa wajib yang dia akan sebut ialah "untuk saya"...

Tapi takpelah...apapun Chong Wei cakap..."untuk saya" yg sering dikatakan telah menjadi "untuk kita"...

Dia baru sahaja menang dengan Sony Dwi Kuncoro untuk layak ke separuh akhir acara badminton sukan olimpik...itu yang bestnya...lepas kecewa tengok Mew Choo dan bergu Koo-Tan, Chong Wei hadirkan keceriaan dan harapan...

Lawan dia selepas ini sama ada Lee Hyun Il atau Bao Chunlai...kalau menang, pingat perak dalam tangan, kalau kalah kena fight untuk pingat gangsa...

Secara kesimpulannya, apa yang saya lihat, kekuatan Chong Wei ketika bertemu Sony ialah pertahanan yang bagus serta permainan jaring yang baik...

jadi, mari kita terus berdoa harap-harap kilauan pingat yang diidamkan menjadi kenyataan...

Catatan Epain: Untuk saya...

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.